Pasientbiblioteket

År
  • 2010
Noter
  • "Bergensbølgene" er en plate som samler musikalske godbiter fra nesten 50 år med populærmusikk fra Bergen. Spesielt med denne platen er at diverse bergensartister tolker hverandres sanger. Her synger Karoline Kruger låten "Hours and days" av bandet Ken Dang, Tor Endresen og Chickendales blåser liv i "People get moving" som var en stor hit med Tomboy og Christine Guldbrandsen tolker Jan Eggum. Fjorden Baby, Ugress, Nathalie Nordnes og flere tar for seg og tolker sine favoritter. Innhold: People in motion (St. Morritz). Man inside my head (Alexandria Quartet). Kommunikasjon (Fjorden Baby). Mine fineste klær (Nathalie Nordnes). Eple (Mads Berven sekstett). Russerne kommer (Ugress og Calle Hamre). Do you love me anymore (The Soul Express Orchestra). Hours and days (Karoline Krüger). Restless man (Real Ones). People get moving (Tor Endresen og Chickendales). Working man (Davy Dean and the Forever Young Ones). Stengetider (Tarmer). Telefon (Christine Guldbrandsen).
Tilgjengelige
Venteliste
  • 0 (0)
*000      jm
*00115210
*007s
*008100511                a            mul
*096  $aCD 105
*24510$aBergensbølgene$b-et dykk i Bergens pop og rockhistorie$hlydopptak
*260  $aBergen$bYour Favourite Music$c2010
*300  $a1 CD
*505  $aInnhold: People in motion (St. Morritz). Man inside my head (Alexandria Quartet). Kommunikasjon (Fjorden Baby). Mine fineste klær (Nathalie Nordnes). Eple (Mads Berven sekstett). Russerne kommer (Ugress og Calle Hamre). Do you love me anymore (The Soul Express Orchestra). Hours and days (Karoline Krüger). Restless man (Real Ones). People get moving (Tor Endresen og Chickendales). Working man (Davy Dean and the Forever Young Ones). Stengetider (Tarmer). Telefon (Christine Guldbrandsen).
*520  $a"Bergensbølgene" er en plate som samler musikalske godbiter fra nesten 50 år med populærmusikk fra Bergen. Spesielt med denne platen er at diverse bergensartister tolker hverandres sanger. Her synger Karoline Kruger låten "Hours and days" av bandet Ken Dang, Tor Endresen og Chickendales blåser liv i "People get moving" som var en stor hit med Tomboy og Christine Guldbrandsen tolker Jan Eggum. Fjorden Baby, Ugress, Nathalie Nordnes og flere tar for seg og tolker sine favoritter.
*652  $aPop - Bergen
*652  $aRock - Bergen
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Send til