Pasientbiblioteket

År
  • 2009
Noter
  • Tekster og opplysninger om utøverne på omslaget DISK 1: Lollipop ; I Love You Baby ; The End Of The World ; Rockin' Robin ; So Sad ; If I Had A Hammer ; Only You ; Things ; To Know Him Is To Love Him ; Runaround Sue ; Little Darling ; Twilight Time ; Wake Up Little Susie ; Putti Putti ; A Little Bitty Tear ; Buona Sera ; Sealed With A Kiss ; Save The Last Dance ; Oh Boy! ; Dream Lover ; Only Sixteen ; Love Me Tender ; Walk Right Back ; It's Only Make Belive. DISK 2: Great Balls Of Fire ; Rock A Beatin' Boogie ; All I Have To Do Is Dream ; Greenfields ; King Of The Road ; Crying In The Rain ; Green Green Grass Of Home ; 500 Miles ; The Great Pretender ; What Do You Wanna Make Those Eyes At Me For ; Tammy ; Kisses Sweeter Than Wine ; You'll Never Walk Alone ; Bye Bye Love ; Lollipop Mix ; Oh Carol (live) ; Fröken Fräken (live) ; Bachelor Boy (live) ; Move It (live) ; Romantica (live) ; Blue Moon (live) ; Speedy Gonzales (live) ; Please Release Me (live) ; Gospel Medley (live) ; I Get Around / Barbra Ann (live)
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000      jm
*00114395
*007s
*008090807                a            eng
*096  $aCD 629
*24510$a50 beste fra Lollipop$hlydopptak
*260  $c2009
*300  $a2 CD
*500  $aTekster og opplysninger om utøverne på omslaget
*505  $aDISK 1: Lollipop ; I Love You Baby ; The End Of The World ; Rockin' Robin ; So Sad ; If I Had A Hammer ; Only You ; Things ; To Know Him Is To Love Him ; Runaround Sue ; Little Darling ; Twilight Time ; Wake Up Little Susie ; Putti Putti ; A Little Bitty Tear ; Buona Sera ; Sealed With A Kiss ; Save The Last Dance ; Oh Boy! ; Dream Lover ; Only Sixteen ; Love Me Tender ; Walk Right Back ; It's Only Make Belive.
*505  $aDISK 2: Great Balls Of Fire ; Rock A Beatin' Boogie ; All I Have To Do Is Dream ; Greenfields ; King Of The Road ; Crying In The Rain ; Green Green Grass Of Home ; 500 Miles ; The Great Pretender ; What Do You Wanna Make Those Eyes At Me For ; Tammy ; Kisses Sweeter Than Wine ; You'll Never Walk Alone ; Bye Bye Love ;  Lollipop Mix ; Oh Carol (live) ; Fröken Fräken (live) ; Bachelor Boy (live) ; Move It (live) ; Romantica (live) ; Blue Moon (live) ; Speedy Gonzales (live) ; Please Release Me (live) ; Gospel Medley (live) ; I Get Around / Barbra Ann (live)
*652  $aGammelpop
*652  $aPop - Bergen
*652  $aPop - Norge
*700  $aLarsen, Rune$eUtøv.
*700  $aEndresen, Tor$eUtøv.
*700  $aKrüger, Karoline$eUtøv.
*700  $aHäggkvist, Carola$eUtøv.
*740  $aLollipop
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Send til